Na Trgu jarbola u Limanskom parku i platou koji je poneo ime Mitra Subotića Sube (Novi Sad, 1961 — Sao Paulo, 1999) 23. juna na dan njegovog rođenja postavljena je izložba umetničkih zastava u čast ovog izuzetnog muzičara i kompozitora. Na Subinom platou, vijorile su se fotografije, vizuali i crteži; slike su se preplitale sa vetrom i glasovima ptica stvarajući specifičan i uvek drugačiji zvučni pejzaž sa njegovom muzikom The Dreambird, a koji nas vraća na samo izvorište Subinog umetničkog stvaranja. U saradnji sa Fondacijom Mitra Subotića Sube priređena je izložba 49 umetničlih zastava koja simbolično govori o njegovom izuzetnom umetničkom stvaralaštvu i bogatoj zaostavštini Fondacije. Muzika Mitra Subotića Sube, i posle njegove tragične smrti u Brazilu, nastavlja da komunicira sa svetom, predstavlja univerzalni jezik, oblikuje prostore. Kustoskinja izložbe koja je trajala do 20. septembra je bila Bosiljka Zirojević Lečić.
Prostorno zvučnu instalaciju The Dreambird, Suba je prvi put je postavio 13. juna 1987. u Novom Sada, na obali Dunava. Zvučnici su bili postavljeni iznad zemlje, kako bi se pojačala interakcija sa zvucima iz prirodnog okruženja, zov ptica koji se prepliće sa elektronskim tonovima. Istovremeno The Dreambird podsećao je na vreme kada su snimci životne sredine otkrivani kao oblici muzike naglašavajući arhetipske veze čoveka i prirode. Prostor na obali reke bio je ozvučen dvanaest sati, a ceo hepening završen je zvučnim, svetlosnim i laserskim efektima.
Muziku za ovu instalaciju Mitar Subotić Suba i Goran Vejvoda snimili su u Parizu 1987, koristeći kao muzički predložak japanski CD Bird Island Seichelles sa terenskim snimcima zvukova egzotičnih ptica i morskih talasa na koje su slagali druge muzičke slojeve. Iako prvobitno nije bilo planirano da ovo delo bude objavljeno, izdavačka kuća Paulinas, u okviru katoličkog ženskog samostana, snimak The Dreambird Mitra Subotića Sube i Gorana Vejvode, štampala je u malom tiražu kao muziku za meditaciju. To je bio Subin prvi muzički projekat u Brazilu. Album The Dreambird u celosti je objavila brazilska izdavačka kuća Luga Alto 2022. koristeći master snimke iz arhive porodice Subotić. Studio Sometimes Allways osmislio je dizajn izdanja sa crtežima Artura Longa, francuskog snoubordera i umetnika.
Mitar Subotić Suba (Novi Sad, 1961 — Sao Paulo, 1999) je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu apsolvirao na odseku za kompoziciju i orkestraciju; u Elektronskom studiju Radio Beograda i na IRCAM institutu u Parizu specijalizovao je elektronsko-akustičku muziku; izučavao je džez i istraživao etno muziku Balkana i Istočne Evrope, afro-brazilske ritmove i muziku starosedelaca Brazila. Smatra se pionirom elektronske muzike. Komponovao je pozorišnu i filmsku muziku. Kao producent obeležio je neke od najvažnijih tokova regionalne i muzičke scene Brazila. Prve kompozicije iz osamdesetih (Praznik u močvari, Zla kob, Yeti, Flight, Moon people…) potpisivao je pseudonimom Rex Ilusivii (neuhvatljiv, onaj koji izmiče). Zatim počinje da piše muziku za performanse, pozorišne predstave, TV filmove i serije. Krajem osamdesetih njegov umetnički opus nastaje paralelno u Parizu i Novom Sadu. Za kompoziciju In the Mooncage 1987. dobija nagradu UNESCO. Pored autorskih dela, kao što su Good morning mr. Orwell, Coup de Grace i ostalih, njegova muzika postaje deo nekih od najboljih pozorišnih produkcija tog vremena. Devedesetih odlazi u Brazil, u Rio de Ženeiru i Sao Paolu gde je radio muziku za pozorište, modne revije, reklame, ali i kao studijski muzičar i producent. Sa Milanom Mladenovićem i brazilskim muzičarima 1994. snima CD Angels Breath, a tokom 1995. snima album Wayang koji će biti objavljen 2018, muziku za svoj poslednji CD Sao Paulo Confessions komponovao je 1999. U Sao Paolu 2000. godine osnovan je Institut Suba, a u Novom Sadu 2021. Fondacija Mitar Subotić Suba.